فروش گیربکس صنعتی

گیربکس صنعتی

۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)

فروش گیربکس صنعتی

گیربکس به ابزاری گفته می شود که وظیفه آن انتقال قدرت به یک منطقه خاص می باشد. گیربکس صنعتی نمونه ای از این محصولات است که کار آن انتقال قدرت از این دستگاه به دستگاه دیگر است. گیربکس یا جعبده دنده از قسمت های مختلفی تشکیل شده که در صورت خرابی قطعه ها، کل گیربکس از کار می افتد و باید برای تعمیر آن اقدام کرد.

خوشبختانه در حال حاضر فروش گیربکس صنعتی از سرگرفته شده و شما می توانید خرید گیربکس را به راحتی انجام دهید. در این مطلب می خواهیم که انواع گیربکس ها را بررسی کنیم و شرایط خرید و تهیه آن ها را تحلیل نماییم.

گیربکس صنعتیتامین گیربکس صنعتی

  1. گیربکس کوپلینگ
  2. گیربکس gredbox
  3. گیربکس فلندر
  4. گیربکس حلزونی

عوامل مهم و تاثیرگذار در انتخاب گیربکس

امروزه گیربکس های صنعتی توسط بسیاری از شرکت ها تولید می شوند که هر برند خصوصیات خاص خود را دارد. با این حال شما باید ویژگی های یک گیربکس خوب را بشناسید و در هنگام خرید از این آگاهی خود کمک بگیرید. اولین عامل مهم در انتخاب گیربکس، نوع موتور دستگاه شما است که باید نگاه ویژه ای به آن داشته باشید. به غیر از این مورد حتما باید به دمای محیط کاری نیز دقت کنید.

بعضی از گیربکس ها در دمای بالا یا پایین دچار ضعف می شوند که بهتر است از آن ها استفاده نکنید. خوشبختانه انواع جدیدی از جعبه دنده ها به بازار آمده اند که در شرایط دمایی نامناسب نیز به کار خود ادامه می دهند. به غیر از موارد گفته شده،‌ میزان رطوبت محیط نیز در انتخاب گیربکس نقش مهمی دارد. در صورتی که از برندهای عالی برای خرید گیربکس استفاده کنید، نیازی به نگرانی در این بخش نیست زیرا گیربکس‌های باکیفیت در شرایط رطوبتی مختلف به کار خود ادامه خواهند داد.

استعلام قیمت و دریافت مشاوره

قبل از خرید گیربکس حتما نگاهی به اتصال بین موتور و گیربکس بیندازید. محل اتصال گیربکس و موتور دارای قالب مشخصی است که باید این دو مورد با هم هماهنگی داشته باشند. بعد از اینکه از هماهنگی کامل اتصالات بین موتور و گیربکس مطمئن شدید، می توانید برای خرید جعبه دنده و گیربکس اقدامات لازم را انجام دهید.

همانطور که می بینید، باید در هنگاه تهیه گیربکس به اصول زیادی توجه کنید که امکان آن برای همه افراد میسر نخواهد بود. خوشبختانه کسانی که به فروش گیربکس صنعتی مشغول هستند، همه این موارد را به خوبی می شناسند و راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار می دهند. مسلما جدی گرفتن توصیه این افراد باعث می شود تا بتوانید انتخاب فوق‌العاده‌ای را به انجام برسانید.

فروش گیربکس صنعتی

مهم ترین نکات برای نصب گیربکس صنعتی

بهتر است که قبل از نصب گیربکس آن را رنگ بزنید تا در برابر آسیب های محیطی همچون زنگ زدن در امان باشد. در هنگام رنگ زدن حتما روی کاسه نمد را بپوشانید و سپس رنگ‌آمیزی را شروع کنید. خوشبختانه بسیاری از تولیدی های گیربکس این کار را انجام می دهند و نیازی نیست که شما هم با این مشکل درگیر شوید.

با توجه به اینکه در داخل گیربکس تعداد زیادی چرخ دنده وجود دارد، حرکت آن ها ارتعاش و لرزش زیادی ایجاد می کند. برای کمتر شدن این لرزش ها، باید دستگاه به صورت مستقیم با پایه به زمین متصل شود تا میزان لرزش ها به کمترین حد خود برسد. از آنجایی که تعداد قطعات داخل گیربکس زیاد است، باید هر چند وقت یکبار گریس کاری انجام شود تا قطعات به نرمی در کنار یکدیگر کار کنند.

استعلام قیمت و دریافت مشاوره

حتما قبل از روشن شدن دستگاه میزان روغن موجود در گیربکس صنعتی را چک کنید. اگر گیربکس به صورت خشک کار کند، امکان ایجاد آسیب جدی در آن وجود دارد. به همین دلیل روغن گیربکس را در زمان های معین تعویض کنید و اجازه ندهید که گیربکس حالت خشک داشته باشد.

همچنین میزان لقی یا تلورانس قطعات داخلی گیربکس باید در حد استاندارد باشد. در صورتی که لقی قطعات از حالت نرمال خود خارج شود، کارایی گیربکس صنعتی کاهش پیدا می کند و در آن ضعف ایجاد خواهد شد. اگر میزان ضربه‌هایی که به بدنه گیربکس وارد می شود بیش از حد زیاد است، می توان از ابزارهایی همچون دمپ کننده نیرو استفاده کرد تا این ضربه ها به کمترین حد ممکن برسند.

نتیجه گیری

گیربکس صنعتی یک وسیله بسیار مهم در واحدهای صنعتی است که باید آن را تهیه کرد. این ابزار دارای انواع مختلفی است که هر کس بر حسب نیاز خود آن را تهیه می کند. در حال حاضر قیمت گیربکس صنعتی بسیار مناسب بوده و صنعت‌گران عزیز می توانند آن را با قیمت و شرایط مناسب خریداری کنند. خوشبختانه امکان سفارش گیربکس نیز وجو دارد و می توان از قبل آن را به تولیدکننده سفارش داد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره
1
مشاوره واتساپ
سلام👋
چطور میتونم کمکتان کنم ؟