نمایندگی گیربکس فلندر در ایران

فروش گیربکس صنعتی

۵/۵ - (۳ امتیاز)

نمایندگی گیربکس فلندر در ایران

به صورت کلی داشتن یک گیربکس کامل و حرفه ای برای اسفاده در محیط های صنعتی ضرورت دارد و شما نیز باید برای انجام آن برنامه ویژه ای داشته باشید. گیربگس فلندر ساخت کشور آلمان است و سال های زیادی است ک این شرکت برای ساخت آن برنامه ریزی می کند.

در حال حاضر آلمان بهترین گیربکس ها را تولید کرده و در اختیار عموم مردم قرار می دهد. با توجه به اینکه حجم درخواست ها برای خرید این ابزار زیاد است، نمایندگی گیربکس فلندر در حال ارائه این محصولات در ایران است. این نمایندگی بهترین قطعات مربوط به برند فلندر را با قیمت و شرایط مناسب عرضه می‌کند.

 

گیربکس کوپلینگ

گیربکس فلندر چه کاربردی دارد

گیربکس های فلندر زیرمجموعه شرکت زیمنس المان هستند و به همین علت بیشترین استانداردهای ممکن در ساخت آن ها در نظر گرفته می شود. اگر نگاه دقیقی به گیربکس های فلندر داشته باشیم متوجه خواهیم شد که این محصول از بسیاری از جهات در بالاترین کیفیت ممکن قرار دارد.

 

نمایندگی گیربکس فلندر در ایران

 

این شرکت بیشتر گیربکس های صنعتی را تولید کرده و در اختیار مشتریان خود در سراسر جهان قرار می دهد. در حال حاضر بخش زیادی از گیربکس های فلندر نیز در داخل ایران وجود دارد و به متقاضیان آن فروخته می شود. با بررسی دقیق این موضوع می توان به محبوبیت بالای این محصول در بین مدیران صنعتی پی برد.

نمایندگی گیربکس فلندر در ایران

گیربکس یا جعبه دنده به صور کلی وظیفه انتقال نیرو را برعهده دارد. بر همین اساس این محصول نقشی کلیدی در ساختار بسیاری از اجزای وسایل صنعتی دارد. انرژی تولید شده توسط منبع به حالت مکانیکی درآمده و در نهایت در اختیار مصرف کننده سیستم قرار خواهد گرفت.

همانطور که می‌بینید، گیربکس فلندر نقش بسیار مهمی را در این جریان دارد و شما باید از بهترین محصول ممکن برای اینکار استفاده کنید. حال که با کاربردهای اصلی این ابزار آشنا شدید، حتما در نمایندگی گیربکس صنعتی فلندر انتخاب خود را انجام دهید.

فروش قطعات گیربکس فلندر در نمایندگی

گیربکس شامل قسمت های مختلفی می شود که هر کدام از آن ها دارای اهمیت خاصی هستند. مهم ترین بخش گیربکس چرخ دنده ها هستند که میزان گشتاور خروجی از گیربکس را کنترل می کنند. تعداد چرخ دنده ها در گیربکس با توجه به نوع گیربکس متفاوت است.

 

گیربکس SEW

بخش مهم بعدی میله محور است که حاصل کار چرخ دنده ها به آن منتقل می شود. در واقع خروج نیروی مکانیکی از گیربکس توسط میله محور انجام خواهد گرفت. با یک نگاه کلی می توان فهمید که هر چقدر این اجزا کیفیت بیشتری داشته باشند، مسلما انجام کارهای مختلف برای شما آسان تر خواهد بود.

پوسته گیربکس نیز نقش بسیار مهمی در این محصول دارد و حتما باید نقش مهم و اساسی آن را در نظر بگیرید. به طور کلی گیربکس فلندر دارای پوسته مقاومی است که از تمامی قطعات درونی آن محافظت می کند.

نمایندگی گیربکس فلندر

جنس پوسته معمولا از جنس چدن ریخته گری شده است که البته در بعضی از موارد ممکن است تغییر کند. امروزه با بررسی این موارد متوجه شده اند که فولاد و آلومینیوم نیز برای ساختن پوسته مناسب است و از آن به بهترین شکل ممکن استفاده می کنند. کاسه نمد نیز در ساختار گیربکس دیده می شود که مانع از ورود گردوخاک و آلودگی به درون گیربکس می شود.

 

همچنین این قطعه مانع از نشت روغن به بیرون از گیربکس می شود و از این لحاظ اهمیت بسیار بالایی دارد. به غیر از موارد گفته شده معمولا یک درپوش مخزن روغن نیز بر روی گیربکس فلندر قرار دارد که توسط آن می توانید مقدار و کیفیت روغن موجود را بررسی کنید و بعد از آن تصمیم گیری لازم را در این زمینه انجام دهید.

 

همانطور که می بینید گیربکس فلندر از قطعات مختلفی تشکیل شده است. خوشبختانه فروش تمامی قطعات گیربکس فلندر توسط نمایندگی مجاز آن در ایران انجام می شود و امکان خرید آن ها با ارزان‌ترین قیمت ممکن فراهم شده است. تمامی قطعات دارای استانداردهای کیفی آلمان هستند و شما را تا سال ها از خرید دوباره بی نیاز خواهند کرد.

گیربکس های صنعتی و گیربکس های مارپیچی

گیربکس های صنعتی و گیربکس های مارپیچی دارای راندمان و قابلیت اطمینان بالایی برای انواع کاربردهای صنعتی هستند. این گیربکس ها را می توان با آپشن های مختلفی مانند بک استاپ عرضه کرد. حالت نصب را می توان به صورت افقی یا عمودی با خروجی هاله به عنوان محور و همچنین با گیربکس کمکی انتخاب کرد. گیربکس های کرانویل-فلاندر دارای انعطاف پذیری بالایی در کاربردهای مختلف هستند.

گیربکس صنعتی

Flanders برای به دست آوردن دانش گسترده از تمام جنبه های فناوری انتقال و همچنین بهترین کیفیت همه محصولات و خدمات استفاده می شود. شرکت فلاندرز یکی از با کیفیت ترین گیربکس های صنعتی با کارکنان و مدیران ماهر و مصمم می باشد. محصولات فلمیش بر اساس نیازهای فردی مشتریان تولید می شوند و از بهترین مواد اولیه برای دستیابی به محصولات متنوع و با کیفیت استفاده می کنند.

فلاندرز اگرچه زیرمجموعه زیمنس است، اما ثبات جهانی دارد. گیربکس صنعتی Flanders یک شریک قابل اعتماد برای مشتریان خود است. از بهترین ویژگی های این شرکت مسئولیت پذیری، تجربه بالا، نوآوری محصول و انعطاف پذیری زیاد در کار است. محصولات فلاندری شامل گیربکس حلزونی، گیربکس حلزونی، آویز و انواع گیربکس های خاص می باشد.

شرکت اشناب، نماینده فروش گیربکس صنعتی فلندر

گیربکس فلندر از بهترین محصولات صنعتی است که در سراسر جهان تولید می شود و هر ساله بخش زیادی از تولیدات این شرکت به کشورهایی نظیر ایران صادر می شود. به طور کلی شرکت های آلمانی از نظر کیفیت زبانزد هستند و فلندر نیز دقیقا بر همین اساس عمل کرده است.

شرکت اشناب به عنوان نماینده فروش شرکت فلندر، بهترین محصولات دراین بخش را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید انواع قطعات گیربکس صنعتی را از شرکت اشناب تهیه کنید و تمامی نیازهای خود دراین زمینه را برطرف کنید.

محاسبه توان گیربکس صنعتی

گیربکس صنعتی را می‌توان یکی از محبوب‌ترین محصولاتی دانست که امروزه شاهد استفاده‌ی زیادی از آن هستیم و افراد فعال در زمینه‌ی صنعتی از کیفیت و ویژگی‌های جذاب آن اطلاع دارند و به همین علت است که توانسته به شهرت زیادی دست پیدا کند. به حتم برای شما نیز این سؤال پیش آمده است که نحوه‌ی کارکرد این دستگاه چگونه است و در اصل محاسبه توان گیربکس صنعتی چطور انجام می‌شود؟

گیربکس صنعتی

ما چطور می‌توانیم گشتاور خروجی این دستگاه را محاسبه کنیم؟ اگر به دنبال دریافت پاسخ سوالات خود در اینباره هستید و علاقه دارید تا بتوانید دانش کاملی در این مورد بدست بیاورید بهتر است در این مطلب همراه ما باشید. همچنین برای خرید گیربکس صنعتی و دریافت اطلاعات تکمیلی در رابطه با قیمت آن می‌توانید با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

گیربکس صنعتی چیست؟

قبل از اینکه با موارد پیچیده‌تر آشنا شوید بهتر است بدانید که گیربکس صنعتی چیست و با اجزای آن به صورت کلی آشنا شوید. قابل توجه است که به مجموعه‌‌ای از چرخ‌ دنده‌هایی که به همدیگر متصل هستند و در راستای یک هدف مشترک کار می‌کنند، گیربکس صنعتی یا جعبه‌ دنده گفته می‌شود. این چرخ دنده‌ها دارای اهداف مشترک ولی وظایف متفاوتی هستند و لذا معمولاً یکی از این چرخ‌دنده‌‌ها توسط یک موتور دارای سرعت و گشتاور به چرخش درمی‌آید. گشتاور نیز همان نیروی چرخشی می‌باشد.

در این بین گیربکس صنعتی تلاش دارد تا نیرو و سرعت ورودی را به نیرو و سرعتی متفاوتی در خروجی تبدیل کند، روندی که در آن میزان قدرت کلی ثابت می‌باشد و در اصل بدون تغییر مانده است. حرکت خودرو را می‌توان یکی از بارز‌ترین مثال‌ها برای استفاده از چرخ دنده دانست. در گیربکس‌های هر ماشین، سرعت چرخشی بالا حاصل از موتور به سرعت چرخشی آهسته ولی با گشتاور بالا در خروجی تبدیل می‌شود.

محسابه گشتاور خروجی گیربکس

یکی از موارد اعجاب که برای افراد زیادی سؤال شده است، محسابه گشتاور خروجی گیربکس می‌باشد. برای اینکار کافی است تا توان الکتروموتور متصل به گیربکس را بدانید. شما پس از اینکه توان موتور را مشخص کنید، لازم است تا نسبت تبدیل گیربکس را نیز تعیین کنید.

مشخص‌کردن نسبت تبدیل گیربکس

مورد دیگر مشخص کردن نسبت تبدیل می‌باشد. در صورت که شما از گیربکس صنعتی خود سند یا کاتالوگی دارید، می‌توانید با استفاده از آن به مشخص کردن نسبت تبدیل گیربکس صنعتی بپردازید. البته درصورتی‌ که نسبت تبدیل گیربکس صنعتی مشخص نباشد با یکی از روش‌ ها زیر می‌توان نسبت تبدیل گیربکس صنعتی را مشخص نمود:

  1. اولین روش با شمردن تعداد دندانه‌‌های موجود در چرخ‌ دنده است که در این حالت، ورودی و خروجی نسبت تبدیل گیربکس صنعتی تعیین می‌شود.
  2. دومین روش نیز در صورتی است که شما نتوانید با مورد اول به نتیجه برسید. لذا می‌توان با اندازه‌ گیری قطر چرخ‌ دنده ورودی و خروجی گیربکس نسبت تبدیل گیربکس را محاسبه نمود.

محاسبه گشتاور خروجی گیربکس

یکی دیگر از موارد که در این مطلب به توضیح آن پرداخته‌ایم، محاسبه گشتاور خروجی گیربکس می‌باشد. پس از این که شما توانستید، به مشخص کردن نسبت تبدیل گیربکس صنعتی بپردازید. لازم است به محاسبه گشتاور نیز بپردازید. برای اینکار لازم است تا گشتاور الکتروموتور و یا منبع توان متصل را متناسب با نسبت تبدیل گیربکس افزایش داد. به عنوان مثال که به‌ عنوان‌ مثال درصورتیکه گشتاور ورودی موتور ۱۰ پوند بر فوت باشد و نسبت تبدیل گیربکس ۱ به ۱۰ باشد، گشتاور خروجی ۱۰۰ پوند بر فوت خواهد بود.

کار گیربکس صنعتی چیستعوامل مؤثر در انتخاب گیربکس، الکترو گیربکس

همانطور که می‌دانید گیربکس از اهمیت زیادی برخوردار است و در اصل شما برای خرید یکی از این موارد باید تصمیمات زیادی بگیرید. عوامل زیادی وجود دارند که در انتخاب گیربکس اهمیت دارند، المان‌هایی که باید در خرید در نظر گرفته شوند. لذا ما در بخش زیر به ذکر مهمترین آن‌ها پرداخته‌ایم:

  • آرایش محور‌ها
  • مقدار بار شعاعی ویا پیشران و علل آن
  • باید به نوع ماشینی که گیربکس برای آن انتخاب شده است توجه کنید تا بر اساس قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن متناسب باشد
  • دمای محیط و شرایط محیطی نظیر گرد و خاکی بودن، رطوبتی بودن، یخ زدگی، استوایی و …

مشخصات و نوع موتور محرک

ممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم از خواندن موارد گفته شده لذت برده باشید و بتوانید اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با محاسبه توان گیربکس صنعتی بدست بیاورید. ما سعی داشتیم تا به صورت مختصر و مفید به ذکر مهمترین اطلاعات در رابطه با محاسبه توان گیربکس صنعتی بپردازیم تا شما نیز بتوانید در این مورد حداقل دانشی داشته باشید. حال اگر به دنبال خرید گیربکس صنعتی هستید یا علاقه دارید تا با محصولات ما بیشتر آشنا شوید تنها کافی است تا با واحد پشتیبانی و فروش ارتباط برقرار کنید تا بتوانید به مطرح کردن تمامی سوالات خود بپردازید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره
1
مشاوره واتساپ
سلام👋
چطور میتونم کمکتان کنم ؟