کاربرد گیربکس صنعتی

گیربکس صنعتی

۵/۵ - (۱ امتیاز)

کاربرد گیربکس صنعتی

کاربرد گیربکس صنعتی ، امروزه دارای تقاضا و محبوبیت بسیاری بین عموم مردم است و در اصل برای افزایش یا کاهش سرعت دستگاه‌هایی که در صنایع مختلف استفاده می‌شود، به کار می‌آید. همچنین قابل توجه است که از انواع گیربکس‌های صنعتی برای کنترل کردن سرعت، قدرت و راندمان کلی موتور استفاده می‌شود.

مورد دیگر نیز در رابطه با دستگاه‌های صنعتی می‌باشد. قابل توجه است که دستگاه‌های صنعتی برای تأمین نیروی خود نیازمند به استفاده از گیربکس هستند. در اصل، استفاده از گیربکس در این نوع از دستگاه‌ها باعث می‌شود که وظایفی نظیر انتقال نیرو یا افزایش آن به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به نیرو انجام شود. حال اگر که به دنبال اطلاعات بیشتری در رابطه با کاربرد انواع گیربکس صنعتی هستید بهتر است در این مطلب با ما همراه باشید. ما سعی داریم تا به صورت مختصر و مفید به ذکر مهمترین گیربکس‌های صنعتی و کاربرد آن‌ها بپردازیم.

گیربکس درون‌ خطی هلیکال هم‌ محور

اولین نوع از گیر بکس صنعتی را می‌توان گیربکس درون‌ خطی هلیکال هم‌ محور دانست. این گیربکس برای استفاده در کار‌های سنگین بسیار ایده‌آل است و یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما می‌باشد، علت آن نیز استفاده از متریال‌های باکیفیت و دوام بالا در ساخت است که تضمین سلامت آن در حین کار می‌باشد. همچنین قابل توجه است که در فرآیند ساخت این نوع از گیربکس صنعتی شاهد بکارگیری مواردی هستیم که باعث می‌شود شما این اجازه را داشته باشید که نسبت بار و انتقال را به حداکثر برسانید. همچنین برای خرید انواع گیربکس صنعتی می‌توانید به بخش فروشگاه وبسایت مراجعه کنید یا با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

گیربکس هلیکال مخروطی

یکی دیگر از انواع گیربکس صنعتی را می‌توان گیربکس هلیکال مخروطی دانست. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این گیربکس این است که در طراحی مجموعه دندانه منحنی واقع بر سطح مخروطی شکل نزدیک به لبه یا دیواره واحد می‌باشد. همچنین قابل توجه است که گیربکس هلیکال مخروطی برای اینکه به ایجاد حرکت دورانی بپردازد، باید بین شفت‌‌های غیر موازی استفاده‌ شود که معمولاً از این مورد در صنعت معدن و نقاله‌ها استفاده به عمل می‌آید.

گیربکس‌ حلزونی ( کاهنده )

گیربکس‌ های کاهنده حلزونی، نوع دیگر گیربکس صنعتی است که استفاده‌ی اصلی آن را می‌توان به عنوان محرکی در کار‌های بسیار سنگین و نیازمند توان کششی زیاد دانست. همچنین قابل توجه است که در زمانی از این گیربکس‌ها استفاده می‌شود که نیاز به کاهش سرعت بین شفت‌ها با محور ضربدری غیر متقاطع وجود دارد. در طراحی این گیربکس شاهد استفاده از یک چرخ حلزونی با قطر بزرگ هستیم و همچنین قسمت حلزونی یا پیچ با دندانه‌های واقع بر قسمت محیطی گیربکس حلزونی تشکیل شبکه داده‌اند. یکی از موارد قابل توجه در رابطه با این گیربکس را می‌توان حرکت دورانی قسمت حلزونی آن دانست، این مورد باعث می‌شود که چرخ نیز به مانند آن حرکت کند.

گیربکس صنعتیگیربکس هلیکال

آخرین مورد را نیز می‌توان گیربکس بسیار محبوب هلیکال دانست که از آن در صنایع مختلفی استفاد به عمل می‌آید. در اصل می‌بایست اینگونه گفت که گیربکس‌ هلیکال کالایی مصرف است که دارای حداقل توان و اندازه‌ای بسیار کوچک و حجم کم می‌باشد. این نوع از تجهیزات در طیف وسیعی از صنایع و کاربرد‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند و البته قابل توجه است که شاید بتوان فعال‌ترین زمینه‌ی کاری این دستگاه‌ها را صنایع و کار‌های سنگین دانست.

برای مثال از استفاده‌ی گیر بکس مذکور می‌توان به ساخت لاستیک، پلاستیک و دیگر تجهیزات صنعتی سنگین اشاره کرد. از دیگر موارد استفاده از این نوع گیربکس صنعتی را می‌توان برای خنک‌‌کننده‌‌ها و نوارهای نقاله دانست. یکی دیگر از موارد قابل توجه این است که گیربکس‌ های هلیکال اکسترودرها هنگامی استفاده می‌شوند که سختی پیچشی به حداکثر رسانده شده باشد. همچنین اگر که به فکر خرید انواع گیربکس صنعتی هستید بهتر است با بخش پشتیبانی تلفن ما ارتباط برقرار کنید یا به بخش فروشگاه وبسایت مراجعه کنید تا با بررسی محصولات بر اساس سلیقه و نیاز خود اقدام به خرید کنید.

ممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم از خواندن موارد گفته شده لذت برده باشید و بتوانید اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با گیربکس صنعتی و کاربرد‌های انواع گیربکس صنعتی بدست بیاورید. ما سعی داشتیم تا به صورت مفصل به ذکر انواع گیربکس بپردازیم تا شما بتوانید به صورت کامل‌تری با این وسیله آشنا شوید. همچنین اگر که به فکر خرید گیربکس هستید بهتر است با بخش پشتیبانی ما ارتباط برقرار کنید یا اینکه به بخش فروشگاه وبسایت مراجعه کنید و پس از بررسی محصولات ما اقدام به خرید کنید. قابل توجه است که تیم ما سعی دارد تا با ارائه‌ی خدمات باکیفیت و پشتیبانی قوی، رضایت مشتری را جلب کند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره
1
مشاوره واتساپ
سلام👋
چطور میتونم کمکتان کنم ؟