فروش گیربکس حلزونی

فروش گیربکس حلزونی

۵/۵ - (۱ امتیاز)

فروش گیربکس حلزونی

گیربکس حلزونی یکی از گیربکس‌های صنعتی دو دنده می باشد. در این گیربکس دو بخش مارپیچ و دنده تشکیل شده است.جنس قسمت مارپیچی از فولاد است. بخش دنده نیز از فلز برنز ساخته شده است. با توجه به کاربردهای فراوانی که در گیربکس حلزونی دیده می‌شود، صنایع مختلفی همچون کاشی و سرامیک از آن استفاده می کنند. در ادامه به بررسی کامل این محصول و ویژگی‌های اصلی آن خواهیم پرداخت.

فروش گیربکس حلزونی

آشنایی کامل با مشخصات گیربکس حلزونی

همانطور که از نام این محصول مشخص است، گیربکس حلزونی به وسیله ای گفته می شود که از لحاظ ظاهری به حلزون شباهت دارد. این نوع خاص ساختار در این محصول باعث شده است تا به عنوان یک محصول اصیل استفاده شود.

فروش گیربکس صنعتی

ساختار داخلی این گیربکس بسیار ساده است و در داخل آن یک چرخ دنده و یک محور وجود دارد. جنس چرخ دنده به کار رفته در این محصول معمولا از جنس برنز یا آلومینیم است که شما می توانید این موضوع را در آن به خوبی مشاهده کنید. هر کدام از این فلزات دارای کیفیت های مختص به خود هستند که می توانید در هنگام خرید از آن ‌ها نهایت استفاده ممکن را ببرید.

گیربکس حلزونیدر حال حاضر شرکت های مختلفی در حال تولید این گیربکس هستندو آن را با قیمت و شرایط مناسبی در اختیار مردم قرار می دهند. اگر شما هم یک مجموعه صنعتی موفق دارید، حتما باید برای خرید درست و حرفه ای این محصول برنامه ریزی لازم را انجام دهید.

 

مقاومت قطعات گیربکس حلزونی

مقاومت قطعات در این گیربکس بسیار زیاد است و از همین جهت تا سال های زیادی بدون هیچ مشکلی کار خواهد کرد. اگر نگاهی به وضعیت گیربکس حلزونی بیندازیم متوجه خواهیم شد که میزان دوام و ماندگاری آن بسیار زیاد است و تا مدت ها از آن بهره‌مند خواهید شد.

جنس بدنه گیربکس حلزونی از چدن یا آلومینیم است که شما می توانید نوع آن را در هنگام خرید محصول مشخص کنید. به دلیل مرغوبیت بالای بدنه گیربکس، در برابر تکان ها و ضربه ها نیز مقاومت بسیار بالایی دارد و همین مورد محبوبیت آن را بیشتر کرده است.

مقاومت قطعات گیربکس حلزونی

بلبرینگ به کار رفته در گیربکس حلزونی از مرغوب‌ ترین محصولات موجود در بازار است و به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر دوست دارید که بهترین قطعه را برای واحد تولیدی خود خریداری کنید، ما به شما گیربکس حلزونی را پیشنهاد خواهیم داد.

زمان تعویض گیربکس حلزونی چه زمانی است

زمانی که شما گیربکس‌ صنعتی را در داخل واحد تولیدی استفاده می‌کنید، بعد از مدت زمان مشخصی نیاز به تعویض پیدا خواهد کرد. در چنین شرایطی شما باید بلافاصله شرایط را برای تعویض گیربکس آماده کنید تا مشکلات بعدی گریبانگیر شما نشود.

البته نحوه نگهداری شما نقش بسیار مهمی در این مورد ایفا می کند پس سعی کنید که همواره در نگهداری از این ابزار کوشا باشید. فرا رسیدن زمان تعویض نشانه‌ هایی دارد که باید آن ها را فرا بگیرید. با یاد گرفتن این موارد می توانید به راحتی خرابی موجود در گیربکس را تشخیص دهید و در صورت نیاز گیربکس حلزونی را تعویض کنید. تیز شدگی دنده ها در داخل گیربکس نشانه ای از فرارسیدن زمان تعویض است که باید آن را جدی بگیرید.

نمایندگی گیربکس فلندر

کاربرد گیربکس حلزونی

گیربکس حلزونی کاربردهای بسیار زیادی در صنعت دارد که به طور مثال می توان استفاده در بالابر های صنعتی را نام برد.در این گیربکس خاصیت قفل شوندگی است. در صورتی که در هنگام کار کردن بالابر صنعتی موتور خاموش شود، بالابر به جای خود بر نخواهد گشت و در جای خود متوقف می گردد. این مورد باعث می شود تا میزان امنیت در هنگام کار با بالابر بیشتر شود. گیربکس حلزونی به خاطر همین خاصیت قفل‌شوندگی در صنایع مختلف استفاده می‌شود.

مهم‌ترین کاربردهای گیربکس حلزونی

  • گیربکس حلزونی مخصوص کوره صنعتی
  • انواع آسیاب‌های کوچک و بزرگ
  • ماشین‌آلات در تراشکاری
  • صنایع مهم غذا و بسته بندی
  • بلوک‌زنی

سخن پایانی

برای اینکه بتوانید گیربکس حلزونی را نصب کنید، حتما از استحکام کافی محل نصب آن اطمینان حاصل کنید تا در این قسمت لرزش بیش از حد اتفاق نیفتد. قبل از اینکه گیربکس را استفاده کنید حتما از تراز بودن آن مطمئن شوید. همچنین میزان روغن موجود در گیربکس را چک کنید و در صورت کمبود به آن روغن تازه اضافه کنید.

زمانی که همه این کارها را انجام دادید، گیربکس حلزونی آماده کار کردن است و می توانید در واحد صنعتی خود از آن بهره‌مند شوید. اگر تمامی نکات گفته شده در این مقاله را جدی بگیرید، از بهترین گیربکس حلزونی برخوردار می‌شوید و تا سال‌ها نیازی به خرید دوباره نخواهید داشت.

خوشبختانه فروش گیربکس صنعتی توسط گروه صنعتی اشناب با بالاترین کیفیت ممکن انجام می شود. شما می توانید با کارشناسان اشناب تماس بگیرید از خدمات ویژه در زمینه فروش گیربکس صنعتی برخوردار شوید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره
1
مشاوره واتساپ
سلام👋
چطور میتونم کمکتان کنم ؟